.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رژه كشاورزان تالش با ماشين‌آلات كشاورزي

بخشدار مركزي تالش گفت: همزمان با سالروز ورود امام خميني (ره) به ميهمن اسلامي، ورزشكاران بومي و كشاورزان با ماشين‌آلات كشاورزي در تالش رژه مي‌روند.

جمشيد مسرور در ستاد گراميداشت دهه فجر دهستان جوكندان در حوزه مفاومت بسيج اين دهستان اظهار داشت: دهه فجر امسال با شرايط ويژه از حساسيت بيشتري برخوردار است و با حضور حماسي مردم باشكوه‌تر برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: با تكيه بر خلاقيت‌ها و نوآوري‌ها در دهه فجر برنامه‌هاي ويژه‌اي كه نشات گرفته از ذهن خلاق مردم و مسئولان است به اجرا در مي‌آيد.

مسرور افزود: ملت‌هاي آزاده دنيا با الگوگيري از نهضت اسلامي ايران توانستند در مقابل ظلم و جور استكبار و حكومت‌هاي دست‌ نشانده ايستادگي كرده و درس خوبي به آنها بدهند.

بخشدار مركزي تالش با اشاره به اهميت صدور انقلاب اسلامي به جهان تصريح كرد: صدور انقلاب اسلامي و استقبال ملت‌هاي ستمديده و مظلوم جهان از اين انقلاب سبب شده است كه سردمداران استكبار جهاني از نفوذ معنوي ايران در خاورميانه و حتي بخشي از آمريكا اظهار نگراني كنند.

وي با تاكيد بر حفظ و نگهداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در زمينه‌هاي مختلف، گفت: پيروزي حزب‌الله لبنان و مقاومت مردم غزه ناشي از تفكر انقلاب اسلامي است.

به گفته مسرور پيروزي انقلاب اسلامي به تمام حركت‌هاي ضد ديني در جوامع مختلف پايان داده است.

بخشدار مركزي تالش با بيان اينكه انقلاب اسلامي فرياد ظلم‌ستيزي را در جهان طنين‌افكن كرد، اظهار داشت: اين انقلاب با رهبري پير جماران و فرزندان دليرش هيمن استكبار را فرو پاشيد و درس ايستادگي و مقاومت را به جهانيان عرضه كرد.

وي تاكيد كرد: جوانان پرورش يافته مكتب روح‌الله در هشت سال دفاع مقدس نيز خوش درخشيدند و پوزه متجاوزان را به خاك ماليدند.

مسرور افزود: به بركت خون جوانان و با رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري ايران سربلندتر از هميشه در جهان پرچم اقتدار را به اهتزار درآورده و سرافرازانه به پيش مي‌رود.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج جوكندان نيز در اين جلسه گفت: اين حوزه مقاومت و پايگاه‌هاي تابعه آمادگي كامل براي برگزاري مراسم‌هاي دهه فجر را دارند.

قسمت اماني دهه فجر را اوج بالندگي هر ايراني دانست و افزود: گراميداشت دهه فجر با بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي جوانان امري ضروري است.

وي ادامه داد: بسيج به عنوان شجره طيبه و مولود اين انقلاب در دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي تلاش‌هاي بسياري كرده است و اين راه را با صلابت ادامه مي‌دهد.

اماني با اشاره به وحدت شيعه و سني در اين منطقه تصريح كرد: وحدت شيعه و سني در كشور دستاورد انقلاب اسلامي و خاري بر چشمان دشمنان انقلاب و اسلام است.

در اين نشست بيش از 100 نفر از دهياران، شوراهاي اسلامي، فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت و مسئولان محلي حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.